Partner serwisu: Trelleborg_Wheels

Deutz-Fahr 5 Keyline już w Polsce. Czy to będzie hit sprzedażowy?

Dodano: 13.03.2024
Deutz-Fahr 5 Keyline miał swoją premierę na targach Agrotech 2024. O jego potencjale sprzedażowym najlepiej świadczył fakt, że wystawiony model został wcześniej kupiony w ciemno © TRAKTOR24.pl
Deutz-Fahr 5 Keyline miał swoją premierę na targach Agrotech 2024. O jego potencjale sprzedażowym najlepiej świadczył fakt, że wystawiony model został wcześniej kupiony w ciemno © TRAKTOR24.pl

Ciągniki Deutz-Fahr 5 Keyline mogą zadecydować o wyższym miejscu tej marki w wynikach sprzedaży traktorów na koniec 2024 r. Cena od 184 tys. zł netto za model o mocy 75 KM z silnikiem 4-cylindrowym i wyposażeniem skrojonym pod nasz rynek, jest obecnie jedną z najlepszych ofert rynkowych.

Pielnik Pöttinger Flexcare z nowym systemem sterowania

Kultywator pielący Pöttinger Flexcare może być od teraz opcjonalnie wyposażony w sterowanie Profiline. Jakie korzyści ma to przynieść rolnikowi?
Czytaj dalej

Ciągniki Deutz-Fahr 5 Keyline wpisują się pomiędzy serie traktorów Deutz-Fahr 5 D Keyline i Deutz-Fahr 5. Dotyczy to cen, zastosowanych rozwiązań technicznych i komfortu pracy. Jego premiera odbyła się w Kielcach na targach Agrotech 2024.

2400 mm – 

tyle wynosi rozstaw osi ciągnika Deutz-Fahr 5 Keyline.

– Czekaliśmy na takie ciągniki od kilku lat i w końcu mamy je w ofercie. Model 5075 Keyline jest współczesnym odpowiednikiem bardzo popularnych w Polsce traktorów Deutz-Fahr Agrolux 410. Ich produkcja została zakończona w 2019 roku z powodu wejścia w życie kolejnego stopnia norm emisji spalin.

Za to ciągniki serii Deutz-Fahr 5 Keyline z silnikami 4-cylindrowymi spełniają aktualną normę Stage V. Proponujemy 4 modele o mocach od 75 do 106 KM – mówi Jarosław Figurski, szef marketingu SDF Polska.

Na nasz rynek będą trafiać ciągniki ze skrzyniami biegów 20+20 Hi-Lo, czyli z półbiegiem © TRAKTOR24.pl
Na nasz rynek będą trafiać ciągniki ze skrzyniami biegów 20+20 Hi-Lo, czyli z półbiegiem © TRAKTOR24.pl

Deutz-Fahr 5 Keyline – 4 modele, ale 3 moce

Traktory Deutz-Fahr 5 Keyline reprezentowane są przez 4 modele. Najsłabszy ma moc maksymalną 75 KM (5075 Keyline), średni 95 KM (5095 Keyline) a najmocniejszy 106 KM (5105 Keyline). Traktor 5105 Keyline Plus różni się od poprzednika wzmocnioną tylną osią. Dzięki niej jego dopuszczalna masa całkowita wynosi 7000 kg – w pozostałych jest to 6500 kg. Z tego powodu masa własna modelu 5105 Keyline Plus jest również większa (o 250 kg) i wynosi 4250 kg.

Silnik 4-cylindrowy i półbieg

W ciągniku montowany jest silnik koncernu SDF o nazwie FARMotion 45. Z oznaczenia tego można odczytać, że ma 4-cylindry i spełnia normę emisji spalin Stage V. W modelu 5075 Keyline osiąga ją z pomocą filtra cząstek stałych DPF. W modelach z silnikami 95- i 106-konnymi dochodzi jeszcze system SCR, który korzysta z płynu AdBlue.

433 Nm – 

to maksymalny moment obrotowy modeli 5105 Keyline i 5105 Keyline Plus.

Na nasz rynek będą trafiać ciągniki ze skrzyniami biegów 20+20 Hi-Lo, czyli z półbiegiem. Dostępna jest również przekładnia 40+40 Hi-Lo. Kierunek jazdy zmieniany jest charakterystyczną dla ciągników Deutz-Fahr dźwignią rewersora elektrohydraulicznego. Nie zabrakło na niej pokrętła służącego do regulacji agresywności tej zmiany. Na liście wyposażenia standardowego znajduje się również system Stop&Go pozwalający zatrzymać traktor naciskają tylko hamulec nożny, który spełnia wtedy dodatkowo rolę pedału sprzęgła.

Ten przycisk na desce rozdzielczej pozwala załączyć/wyłączyć funkcję Stop&Go © TRAKTOR24.pl
Ten przycisk na desce rozdzielczej pozwala załączyć/wyłączyć funkcję Stop&Go © TRAKTOR24.pl

Kabina w standardzie Deutz-Fahra

Po wejściu do kabiny ciągnika Deutz-Fahr 5 Keyline można poczuć się jak w klasycznym ciągniku tej marki. Nie ma tutaj dużo elektroniki i dźwignie mechaniczne grają pierwsze skrzypce, ale dla wielu rolników nie jest to minusem, tylko plusem.

184 tys. – 

od tej kwoty netto zaczyna się cena modelu 5075 Keyline o mocy 75 KM.

Ciągnik Deutz-Fahr 5 Keyline ma montowaną zębatą pompę hydrauliczną o wydatku 55 l/min. Liczba par tylnych złączy hydraulicznych wynosi 3 a tylny WOM można ustawić na obroty wynoszące 540 lub 540 Eco.

Po wejściu do kabiny ciągnika Deutz-Fahr 5 Keyline można poczuć się jak w klasycznym ciągniku tej marki © TRAKTOR24.pl
Po wejściu do kabiny można poczuć się jak w klasycznym ciągniku tej marki © TRAKTOR24.pl
W ciągniku Deutz-Fahr 5 Keyline montowany jest silnik koncernu SDF o nazwie FARMotion 45. Z oznaczenia tego można odczytać, że ma 4-cylindry i spełnia normę emisji spalin Stage V © TRAKTOR24.pl
W ciągniku montowany jest silnik koncernu SDF o nazwie FARMotion 45. Z oznaczenia tego można odczytać, że ma 4-cylindry i spełnia normę emisji spalin Stage V © TRAKTOR24.pl
Drukuj artykuł: print

Filmy @traktor24

Wszystkie >
Test Steyr 4120 Multi. Zobacz jak pracuje Ciągnik autonomiczny AgXeed. Zobacz jak pracuje Zbiór kukurydzy na kiszonkę z czujnikiem HarvestLab 3000 Traktorowy majstersztyk ukryty w ciągniku Fendt 209 F Vario Profi+ Film z testu kombajnu Deutz-Fahr C6305 TS Wyjątkowy Ursus. Imponuje trakcją i mocą Test Steyr Absolut 6280 CVT Test przystawki Emmarol EMH 4. W słoneczniku i kukurydzy Kupił nowe opony Trelleborg i napełnił je cieczą McCormick X5.120 w teście redakcyjnym